Úspěch v podnikání nepřichází automaticky. Musíte mu vykročit naproti. Namísto zlevněného zboží a vysokých investic do hledání nových zákazníků se raději zaměřte na péči o stávající klientelu. Nabízejte špičkový servis a dejte svým zákazníkům, to co chtějí – pomůže vám s tím vhodně zvolený CRM systém.
Budete-li se o své zákazníky starat a udržovat je ve stavu spokojenosti, vrátí vám to v podobě opakovaných nákupu a doporučení dalším lidem. Díky svědomitému přístupu v podstatě rozšíříte klientelu i bez dalších nákladů. Vraťme se však k CRM systému – na základě jakých kritérií ho vybrat? Držte se následujících doporučení a nešlápnete vedle.
Myslete na budoucnost
CRM systém byste samozřejmě měli vybírat v souladu s aktuálními potřebami. Přesto se zamyslete nad tím, kam vaše podnikání směruje, čeho chcete dosáhnout, a zda vám bude daný software stačit i v momentě, kdy např. přiberete nové zaměstnance, nebo vám přibudou desítky dalších zákazníků.
Počítejte s tím, že každý software má určitá omezení. Na vás je, abyste zvolili produkt, který jich má co nejméně.
Než si CRM pořídíte, vyzkoušejte si ho
Každý solidní vývojář nabízí minimálně demoverzi, prostřednictvím které se mohou zájemci o daný produkt seznámit s uživatelským prostředím. A špičkové české eWay-CRM je dokonce nabízeno i jako CRM zdarma, byť s určitými limity oproti placené variantě. V každém případě se se systémem důkladně seznamte, „osahejte“ si ho, a až poté kupujte.
Nabízí dodavatel zákaznickou podporu?
Nikdo učený z nebe nespadl, a navíc se mohou objevit problémy, za které nemůžete vy, ale poskytovatel vašeho CRM řešení. Proto si předem zjistěte, zda paušál zahrnuje technickou podporu na telefonu. Některé systémy jsou dokonce nabízeny včetně proškolení a konzultací.