Pokud podnikáte, je pro vás určitě také důležité, jaké způsoby reklamy zvolíte. Potřebujete takové, které jsou účinné a ideálně i cenově dostupné. Způsobů je mnoho. Pojďme se tedy na některé z nich podívat.
Který způsob reklamy je nejlepší?
Samozřejmě nelze navrhnout do detailu reklamu vhodnou pro každého. Prvně je třeba, abyste si udělali plán. Musíte znát předmět svého podnikání a především svého klienta. A ne, vaším klientem opravdu není každý.
Můžeme se ale podívat na pár obecných tipů, v jaké oblasti můžete svou reklamu zvažovat.
Reklama ve světě online
Reklama online má velkou výhodu v tom, že je její účinnost snadno měřitelná. Můžete tak lehce najít chyby a zkoušet, co bude fungovat.
Online reklama – V současné době je online reklama velmi účinná a často také cenově dostupná. Můžete využít PPC reklamy nebo v Google Ads, kde platíte pouze za proklik. Další možností jsou reklamy na YouTube nebo display reklamy na různých webových stránkách.
E-mail marketing – Je stále velmi účinnou formou propagace, která vám umožní oslovit stávající i potenciální klienty. Pomocí newsletterů můžete informovat své zákazníky o novinkách, slevách i akcích.
Sociální sítě – Pokud vaše cílová skupina používá sociální sítě, může být pro vás možností vytvořit své firmě profil a publikovat příspěvky tam. Pravidelným publikováním můžete udržovat kontakt se svými zákazníky a budovat si vlastní komunitu.
Reklama ve fyzickém světě
Tiskové reklamy – Stále jsou účinným způsobem propagace. Můžete využít inzerce v tištěných médiích, jako jsou noviny a časopisy, které čte vaše cílová skupina.
Přímý marketing – Přímý marketing zahrnuje různé formy reklamy, jako jsou například letáky, brožury, katalogy, dopisy a další. Pokud máte správně definovanou cílovou skupinu, může být tato forma propagace velmi účinná.
Výstavy a veletrhy – Účast na těchto akcích vám umožní představit své produkty nebo služby přímo potenciálním zákazníkům a navázat s nimi kontakt.
Reklamní tašky s potiskem – Další způsob propagace, který je poměrně cenově dostupný a zároveň velmi účinný. Reklamní tašky s potiskem můžete rozdávat zákazníkům nebo je používat jako dárek při nákupech. Vaši zákazníci tak budou mít vaši značku stále před očima.
Proč jsou reklamní tašky skvělým způsobem propagace?
U posledního zmíněného způsobu ještě chvíli zůstaneme. Proč? Protože se možná ptáte, co je na reklamních taškách tak skvělého a proč by se vám mělo vyplatit je nechat vyrábět.
- Reklamní tašky jsou praktické a užitečné. Zákazníci je navíc mohou využívat opakovaně. Navíc, když budou vaši zákazníci nosit tašky s vaším potiskem, budou nevědomky šířit povědomí o vaší značce.
- Reklamní tašky jsou cenově dostupné a můžete je nechat vyrobit v různých velikostech a provedeních. Pokud je budete mít v nabídce, zákazníci se budou cítit vítáni a bude to pro ně příjemný bonus k jejich nákupům.
- Jsou skvělým způsobem, jak zvýšit povědomí o vaší značce a zlepšit vaši vizuální identitu. Potisk vašich tašek může obsahovat vaše logo, heslo, webovou adresu nebo jiné důležité informace. To pomůže vašim zákazníkům zapamatovat si váš obchod a v budoucnu vás snadněji najít. Buďte tedy při tvorbě potisku originální.