Proč využít pokladní systém pro restaurace?
Pokladní systém pro restaurace zvýší váš obrat, ušetří vám čas a navíc pomůže zefektivnit provoz. Kromě toho za vás hlídá vaše důležité termíny, skladové zásoby, docházku zaměstnanců nebo třeba výkazy určené pro účetní. Zvládne vystavit fakturu, umožní vám rychlou komunikaci s dodavateli nebo naskladnění z elektronických dodacích listů. Ušetří vás nadbytečné administrativy a tím šetří váš drahocenný čas. Zkrátka se na něj můžete spolehnout.
Velké výhody
Aplikace Dotykačka je přehledná, jednoduchá a spolehlivá. Nabízí pokročilé funkce, přesto je její ovládání velmi jednoduché. Objednávky směrují rovnou do pokladny, není potřeba nikde nic přepisovat.. Přijatelná je i cena za ni. Neustále máte k dispozici operativní technickou podporu. Šikovný je Mobilní číšník, který šetří čas i nohy zaměstnanců.
Licence NAPLNO umožňuje ve Vzdálené správě přístup k nejrůznějším reportům a analýzám. Můžete si provádět pravidelnou zpětnou kontrolu i měsíční zhodnocení.
Snazší práce – snáze budete přijímat rezervace, parkování účtů, happy hours nebo pomůže zrychlit obsluhu a to díky Mobilnímu číšníkovi.
Odměna pro věrné zákazníky – svým stávajícím zákazníkům můžete nabídnout Věrnostní program nebo dárkové poukazy. Díky tomu se k vám budou rádi vracet. Pokud vás doporučí, získáte zákazníky nové.
Různé druhy plateb – díky Dotykačce můžete akceptovat všechny platby. Platební terminál je plně propojený s pokladnou a díky tomu umožňuje přijímat nejen hotovost, ale i platební karty nebo elektronické stravenky. Ničím neobvyklým nejsou platby pomocí chytrých hodinek nebo prostřednictvím mobilního telefonu.
Rozšíření nabízených služeb – můžete se, pomocí API, propojit s partnery a nabídnout jim donáškovou službu nebo prodej přes e-shop. Jestliže se zaregistrujete do jednoduchého Objednávkového systému, budete blíž svým zákazníkům.
Podrobnější informace o všech službách naleznete na webu dotykacka.cz.