ABC podnikání

Podnikatelský magazín

Ostatní

Sháníte kvalitního poskytovatele logistických služeb?

Objemy přepravovaného zboží neustále rostou, a proto se snadno může stát, že i vy nebo vaše firma budete hledat spolehlivé dopravce, který zajistí pravidelnou přepravu produktů mezi vašimi závody. Dopravců je sice na trhu mnoho, avšak někdy by mohl být problém vybrat toho nejvhodnějšího, protože se mezi nimi objevují dost zásadní rozdíly.

Jak si dopravce vybrat?

Nejdůležitější při výběru dopravce bude množství poskytovaných služeb a přístup k zákazníkovi. Hlavní filozofií dodavatele logistických služeb by mělo být co nejlepší poskytnutí přepravy a budování kvalitních pracovních vztahů se zákazníky. Další výhodou je individuální stanovení ceny na základě konkrétních požadavků. Většina přepravních automobilů disponuje i GPS lokátorem, takže přesně uvidíte, kde se vaše zboží právě nachází.

Pozornost věnujte i vozovému parku

Dalším kritériem při výběru správného dopravce je i velikost a diverzifikace vozového parku. Při přepravě různých nákladů tak nemusíte hledat jiného dodavatele, neboť heslo zabezpečujeme vnitrostátní dopravu, musí být plně dodrženo. Kvalitní dopravce má k dispozici jak klasické dodávky do 3,5 tuny, tak i obyčejné návěsy s moderními tahači, do kterých se vejde prakticky všechno. Pokud by vám ani standartní automobily nevyhovovaly, můžete samozřejmě využít i služeb nadrozměrné přepravy, pomocí níž je společnost schopná převést opravdu cokoliv.

Problémem není ani letecká doprava

Pohodlná letecká doprava je ideální na expresní přepravu na velké vzdálenosti. Jde také o jeden z nejbezpečnějších způsobů přepravy, protože jsou jednotlivé zásilky během několika málo hodin dopraveny na druhý konec světa v naprosto perfektním stavu. Například z České republiky můžete přepravit prakticky kamkoliv jakýkoliv druh zboží, včetně toho rychle se kazícího. Doprava totiž probíhá tak rychle, že se produkty jednoduše nestihnout nijak pokazit.

Jestliže potřebujete kamkoliv přepravit své zboží, věnujte výběru dopravce dostatečnou pozornost. Přeci nechcete, abyste dodali produkt zákazníkovi poškozený.