Jak na ohraničení pracovního prostoru v kanceláři?

Dostatek soukromí je klíčový pro dobrý pocit zaměstnanců. Open space kanceláře již nevyhovují z mnoha důvodů. Jak vhodně ohraničit pracovní prostor každého pracovníka?

Pandemie změnila požadavky

Zatímco v uplynulé dekádě byli lidé často vystaveni frustraci z nedostatku soukromí při práci, pandemie změnila požadavky nejen na hygienu, ale také na důležitost duševního zdraví. Proto se používá k oddělení pracovních prostorů nejen výstavní systémy a dělicí stěna, ale také mnohem propracovanější řešení.

Kancelářský box pro osobní prostor i odhlučnění

Nejoblíbenější možností, jak rychle oddělit jednotlivé pracovníky, je kancelářský box. Je v něm zachován dostatek prostoru pro jednotlivce, ale také potřebné zázemí a pohodlí. Navíc tento kus nábytku pomáhá zajistit akustické zátiší. Snadno se tak můžete soustředit pouze na svou práci, aniž by vás rušil výkon zaměstnání vašich spolupracovníků. Když se potřebujete sejít, je to snadné. Po zbytek času jste pánem svého prostoru.

Kancelářské stěny a příčky

Ještě jednodušší je instalace kancelářské příčky. Zde se nabízí neomezené možnosti a prostor kanceláře tak můžete pravidelně měnit. Pomocí příček a stěn je snadné zajistit samostatnou místnost, ve které budou jen členové týmu, nebo kde bude mít každý možnost pracovat na svém úkolu, aniž by byl rušen. Tento modulový nábytek snadno přemístíte, změníte jeho podobu či demontujete.

I v případě, že pracujete v open space kancelářích, tak máte možnost získat zvýšené soukromí. Rozhodně už vás nebude trápit přílišná hlučnost, která je velkým trnem v oku mnoha pracovníků.

Ohraničení pracovního prostoru

Změnit podobu kanceláře či studovny je možné i díky ohraničení pracovního prostoru. Tyto drobné úpravy ve stávající podobě vašeho nábytku alespoň elementárním způsobem zajistí soukromí a osobní prostor každému člověku.

Která z možností je pro vás nejlepší?