Máte skvělý produkt i výborné služby. Přesto se může stát, že váš klient přejde ke konkurenci. Je to dáno tím, že se dopouštíte základních chyb. Ty mohou vést dokonce až k ukončení podnikání. Které to jsou?
Nenabízíte nic navíc
Každý z nás si z pozice klienta nebo obchodního partnera přeje dostat něco navíc. Výhodu oproti jiným subjektům. Něco, co podtrhne skvělé vzájemné vztahy. Například reklamní předměty jsou skvělý způsob, jak klientovi poděkovat. Reklamní elektronika, to jsou přístroje, které využije váš zákazník při svých každodenních aktivitách, stejně jako reklamní textil nebo jiné prakticky zvolené reklamní předměty. Přineste něco navíc.
Nejdete s dobou
Každý z nás bude spolupracovat s firmou, se kterou je spokojený. Až do doby, kdy nám konkurence nabídne lepší podmínky. Ještě nemáte vlastní aplikaci? Rozesíláte staré e-maily, které jsou nepříjemné a obtěžující a nesměřujete svou pozornost na krátké a výstižné notifikace? Nežijete na sociálních sítích a pojem „optimalizace webu“ je pro vás naprosto nový? Velká chyba.
Orientujete se na sebe
Na svých stránkách a v propagačních materiálech je uveden výčet vašich úspěchů. Představujete své aktivity i členy firmy a jejich výjimečné vlastnosti. A kde je klient? Webové stránky a vše, co prezentujete, mají být psány z pozice klienta. Nejedná se o váš deníček úspěchů. Měli byste se zaměřit na klienta, nikoliv na sebe.
Nenaslouocháte
Společně jde všechno lépe. Zdá se vám, že vaše generace je lepší než ta, která přichází po nás? Tento postoj může znamenat zkázu vaší společnosti. Snažte se tvořit produkty a služby, které vycházejí z požadavků vašich klientů, a to i těch mladších. Spolupracujte se studenty, hledejte nové talenty.
Věříme, že tyto chyby váš business nevykazuje, a že jste symbolem pro pravý opak. Vaše firma tak bude konstantně růst a vyvíjet se.