Prosadit se může být pro mnoho firem stále komplikovanější. A to primárně z důvodu konkurence. Řada z nich však dělá i chyby v tom, že neinvestují do reklamy, nebo volí špatné reklamní kanály. Ve spolupráci s Offsign.cz se podíváme na tom, jaké efektivní formy reklamy dnes existují. A zaměříme se a takzvanou offline reklamu.
Využijte své vozy
Je jasné, že reklama není vždy zdarma. Mnohdy je nutné za reklamní plochy platit nemalé peníze. Může se jednat třeba o:
- Billborady
- Plochy v MHD
- CityLighty
Proto by mělo být v zájmu každé firmy hledat i reklamní nosiče, které jsou zcela zdarma. Existují? Určitě ano. Vyhledejte si polepy na auta Praha a nechte si je pro svůj vozový par jak vyrobit, tak i nalepit. Díky tomu bude vaše reklama cestovat třeba i po celé republice, a to zcela zdarma.
Zvýrazněte svou prodejnu
Každá prodejna musí být vidět. Musí říkat, že zde má pobočku konkrétní firma, stejně jako musí říkat, co nabízí. Jedině tak k vám mohou zamířit kolemjdoucí. Okenní fólie určené na výlohy však mají výhodu i v tom, že vás na dané adrese cíleně hledají ti klienti, kteří si vaši firmu našli na internetu a aktuálně za vámi vyrážejí osobně. Být na očích se rozhodně vyplatí. Navíc i výloha vaší prodejny je reklamní nosič, za který nic neplatíte.
Znáte Word of Mouth marketing?
Nejde o nic jiného, než o ústní doporučení spokojeným klientem. Tato reklama je tou zaručeně nejefektivnější. Aby vše fungovalo, je třeba nejenom dokonale odvádět svou práci. Je třeba i působit profesionální dojmem. Sem patří třeba to, že využijete potisk textilu a vaše firemní trička a jiné oblečení budou mít jasnou firemní identitu. Díky tomu si lidé kvalitu práce spojí právě a jenom s vaší společností.
Buďte tam, kde jsou vaši zákazníci
Jak na to? Nebojte se třeba různých tematických veletrhů. Většina návštěvníků je zde proto, že hledá konkrétní zboží a služby. Vy jako vystavovatel tak můžete obojí napřímo nabídnout.