Když se mluví o prodeji zboží nebo služeb, je poslední roky trend zcela jasný. Vše se přesouvá z klasických kamenných obchodů na internet.
Eshopy jsou dnes pro nakupující jasnou samozřejmostí. Pokud jste na straně druhé, v roli prodejce, dáme vám několik rad, jak vytvořit úspěšný eshop.
Oslovte profesionála
Pokud se v této oblasti nijak nevyznáte, měl by výt postup zcela jasný. Je vhodné oslovit profesionála. My zabezpečujeme tvorbu eshopů s ohledem na požadavky klientů tak, aby dostali vždy odpovídající řešení. Pokud se dnes podíváme na hlavní možnosti, jak se dá internetový obchod spustit, tak jsou celkem tři. Roli zde hraje hlavně rozpočet, ale třeba i vize do budoucna. Když nad obchodem přemýšlíte, je možné zvolit jedno z daných řešení:
- Vytvoření na míru
- Pronájem eshopu
- Využití open source řešení
Působte důvěryhodně
Každý internetový obchod by měl působit důvěryhodně. S tím souvisí třeba i to, že zde budou jasně uvedeny veškeré kontakty na vás jako prodejce. Dále k důvěryhodnosti rozhodně výrazně přidává také moderní webdesign. Ten by měl zohledňovat řadu věcí, a nejsou to jenom moderní trendy. Je to třeba typ produktu, nebo i cílová skupina. Správný design rozhodně umí zvýšit konverzní poměr a tedy zcela pochopitelně i úspěch samotného internetového obchodu.
Propagujte
Vzhledem ke konkurenci to dnes ani jinak nejde. Zapomeňte však na různé experimenty. U úspěšného eshopu je třeba jít správnou cestou. Tou je PPC reklama. Proč je tak oblíbená? Jelikož můžete cílit přímo na fráze, které lidé hledají. Dále je to i proto, že perfektně sledujete náklady, ale i konverzní poměrně a mnoho dalších věcí. Navíc se pochopitelně jedná o propagaci na místech, kde lidé zboží nebo služby hledají. Jedná se o reklamu ve vyhledávačích, a to jak na velkém Googlu, tak pochopitelně i v rámci lokálního Seznamu.