Bez reklamy dnes může fungovat jenom velmi málo oborů. Tento segment se neustále vyvíjí a tak je jasné, že dominují hlavně online kampaně. Ty by měly být zaměřeny hned třemi směry. Jaké to jsou a proč ani jeden z nich nepodceňovat?
Běžný člověk ho zná hlavně jako klasickou sociální síť. Pro podnikatele je to však příležitost, jak může jednoduše oslovit nové zákazníci. Jak uvádějí samotní specialisti na Facebook reklamu, jedná se o kanál, který by se neměl podceňovat. Jak proto, že tuto sociální síť využívá velké procento lidí tak by to mělo být i z důvodu, že je možné zvolit zajímavé formy cílení, a to konkrétně:
- Podle věku
- Podle lokality bydliště
- Podle zájmů
Rozhodně nejznámější možnost spojená s online reklamou. Tento celosvětový gigant nabídne platformu, která umožní inzerovat nejenom na ohromném množství spolupracujících webů, ale i přímo ve vyhledávači. Důvod, proč vybrat reklamu Google Adwords je spojený s tím, že danými inzeráty je možné cílit přímo na vyhledávaná klíčová slova. Lidem tak pomocí reklamy dáte to, co hledají. Dostanete je k sobě, na konkrétní službu, nebo produkt. Výhodou daného cílení jsou určitě vysoké míry konverze kombinované s měřitelnými, mnohdy přijatelnými náklady.
Seznam
Na tento ryze tuzemský vyhledávač mnoho podnikatelů zapomíná. A je to velká chyba. Pro starší generace, ale i pro méně zdatné uživatele počítačů se stále jedná hlavní výchozí bod při otevření prohlížeče. A tak i zde by se měla zobrazovat reklama na vaše produkty a služby. Ono rozhraní, přes které je to možné, nese název Sklik. Vlastnosti jsou vcelku podobné, jako v případě Adwords. I zde je možné zobrazování jednotlivých inzerátů spojit s konkrétními klíčovými slovy. Pokud je někdo, kdo nepoužívá sociální sítě ani největší vyhledávač na světě, bude se zaručeně pohybovat právě na tomto vyhledávači.