Co je potřeba udělat pro zvýšení návštěvnosti webu?

Chcete mít navštěvované webové stránky? Jak asi tušíte, to se nestane samo o sobě. Web nemůže nikdo navštívit, když o jeho existenci nikdo neví. Měli byste se zaměřit na propagaci webu. Zní to logicky, ale ne každý web propaguje správně. Mnoho lidí ho propaguje jednorázově nebo jen čas od času. Aby měla propagace svůj efekt, je třeba si vymezit pravidelný měsíční rozpočet na reklamu a ten do ní investovat. Můžete využívat i více druhů online propagace, ale základem by měla být PPC reklama.

Proč zvolit PPC reklamu?

Pro začátek je vhodné vědět, co je ppc kamaň. Jde o cílenou propagaci, která se provozuje v reklamních systémech vyhledávačů a následně se zobrazuje ve vyhledávání a v obsahu webů. Jak vypadá ppc reklama? Zajisté ji vídáte neustále, ve vyhledávání v textové podobě a v obsahu webů v mnoha podobách. Na někoho vykoukne jako obrazová reklama, animace, prodejní reklama s ukázkou produktů nebo videoreklama. U této propagace neplatíte za to, že se reklama zobrazuje, ale za to, když se někdo přes tuto reklamu proklikne na váš web.

Zatímco u některých druhů propagace si na efekt počkáte, PPC reklama může být spuštěná už do několika dnů a postarat se vám o pravidelnou cílenou návštěvnost. Není dobrý nápad zkoušet se jí věnovat svépomocí. Neodborný přístup se pro vás stane jen ztrátou času a peněz. Udělat kvalitní PPC kampaň je velmi náročné a je vhodné na to povolat experty ze zkušené marketingové agentury na seoconsult.cz. Zajistí vám kompletní vedení kampaně, založí vám reklamní účet, reklamu správně nastaví, zacílí a do 5 pracovních dnů vám ji spustí. Celá spolupráce je plně transparentní, po celou dobu budete mít plný přístup k reklamnímu účtu i k analytickým nástrojům, kde můžete sledovat efekt reklamy. Nemusíte být specialisty na propagaci, abyste měli kvalitně propagovaný web, stačí se specialisty spolupracovat a následně se může váš web těšit vysoké návštěvnosti.