Umíte správně balit své zboží?

Máte internetový obchod? Pokud ano, jistě denně odesíláte desítky, nebo i stovky zásilek. A zde nastává otázka, zda umíte své zboží správně balit. Podívejte se, co by mělo být naprostým standardem.

Buďte profesionální

Každý internetový obchod by měl působit profesionálně. A to jak svými službami, tak i tím, jak posílá a balí zboží. Základem by měly být jak kvalitní krabice tak třeba plastové obálky s potiskem. V obou případech zákazník uvidí, že je zboží zabaleno v kvalitním obalu, s logem vaší firmy. Právě to působí mnohem profesionálněji, než různý zbytkový obalový materiál, kterýž posbíráte po skladu.

Myslete na bezpečnost zásilky

Není nic horšího, než když se k vašemu zákazníkovi dostane zboží, které bude poškozené. A tom má podíl hlavně přepravní služba, ale i špatné zabalení. Jak toto eliminovat? Mějte jasné standardy spojené s bezpečným balením. Základem by mělo být:

  • Vystlání zásilky
  • Oddělení jednotlivých kusů zboží
  • Obalení krabice folií

Pokud posíláte něco unikátního, je dobré popřemýšlet i nad tím, zda se vám nebudou hodit také plastové plomby. Díky nim zákazník pozná, zda došlo nebo nedošlo k narušení obalu. Pokud ano, má jasný argument, proč zásilku nepřevzít.

Nezapomínejte na standardní tvar

Stále více se mluví o požadavcích přepravců na to, aby bylo zboží baleno do krabic nebo obálek se standardním tvarem. A to z důvodu, aby mohlo být realizováno automatické třídění. Pokud zboží takto zabaleno není, může to pro vás znamenat příplatek za dopravu, ale i zdržení, jelikož takovou zásilku je nutné naskenovat a roztřídit ručně. V době špiček se tak může k zákazníkům dostat i o pár dní později, což rozhodně také není žádoucí.

Čím dříve, tím lépe

Co chce zákazník? Nejrychlejší doručení. Správně zabalená zboží je to, které je vyskladněno a připraveno k expedici ještě v den objednávky. Zákazník tak má jistotu, že s největší pravděpodobností bude druhý den u něho.